Tänään oli siis Siipin leikkaus.. Mies vei sen aamulla töihin mennessä eläinklinikalle ja mä kävin hakemassa sen leikkauksen jälkeen.. Leikkaus oli mennyt hyvin ja kun mä saavuin paikalla vastassa oli yli-innokas peto.. Siipi lähti muutamaksi päiväksi toipumaan äidin luokse niin ettei kakarat pääse kiusaamaan sitä.. Se vaikutti aika tyytyväiseltä oloonsa ja ainakin toistaiseksi on antanut leikkaushaavan olla täysin rauhassa ja kauluria ei ole tarvinnut pitää.. Samahan oli silloin maaliskuussa sen pattileikkauksen jälkeen, se ei kertaakaan yrittänyt nuolla haavaa..

Noppa pääsi sitten pitkästä aikaa ohjattuihin Tokotreeneihin kun Siipi on saikulla.. Ensin oli vuorossa paikkamakuu, joka alkoi ihan just niin huonosti kun mä pelkäsinkin.. Oltiin varattu hankalin paikka ja molemmilla puolilla oli Nopan lempparinaisia.. Se pysyi ehkä n 10 sekuntia ja mä en edes kerinnyt piiloon ennenkuin se nousi.. Nopea murahdus niin se meni takaisin maahan ja loppuajan se pysyi nätisti ilman että se edes vilkuili naisia.. Se vaan on oppinut jostain että kun naisia on vieressä niin nousta voi..

Sen jälkeen tehtiin seuraamisen askelsiirtymiä.. Noppa oli oikein etevä, se on jo parempi kuin Siipi noissa siirtymisissä. Vasemmalle askelten jälkeen se jää helposti hieman väljäksi samoin kun peruuttamisessa, mutta se tekee kuitenkin hyvin töitä kropallaan..

Lopuksi oli vielä vuorossa hyppynouto, jossa itsehypyssä ei ollut ongelmia, mutta sivulletuloa kapulan kanssa pitää hioa..

Sivussa me treenattiin aika paljon paikallamakuuta ja se sujui ihan hyvin ton yhden komennuksen jälkeen sekä tehtiin kaukoja.. Noppa on ilmeisesti katsonut tarkkaan kun mä oon treenannut Siipin kanssa kaukoja.. Se nimittäin osaa vaihtaa hyvällä tekniikalla kaikki asennot jos mä olen lähellä.. ja mä en ainakaan muista että mä olisin sille kaukoissa opettanut muuta kuin istu-maahanvaihtoa..  Nyt kun vaan saisi ton paikkamakuun kuntoon niin voisi käydä hakemassa ykkösen avoimesta ja tähdätä sit voittajaan..