Eli taas oltiin Tokoilemassa Kaisan, Kelpon ja Urhon kanssa

Kakarat olivat taas tosi tottelevaisia ja tekivät ohitusharjoituksia, sellaista harjoitusta missä toinen on sivulla ja toinen kiertää ympäri sekä paikallaistumista ja Rokki myös paikallamakuuta.. Rokki oli suht hyvin kuulolla.. Ongelma tossa kontaktikävelyssä on selkeästi se että Rokki edistää.. Se pitää erinomaisesti katsekontaktin koko ajan, mutta ei seuraa vaan on sellaisen rokin mitan edellä.. Yritettiin vähän korjata paikkaa siirtämällä hihna kulkemaan mun jalkojen taakse ja edistys väheni.. Toinen mitä mä teen on se että mä palkkaan sitä vaan silloin kun se on oikeassa kohdassa.. Tosin ei kai 13-viikkoiselta voi odottaakaan seuraamista?

Noppa oli seuraavaksi vuorossa.. Ensin oli sfinksimäinen paikallamakuu, sen jälkeen tehtiin vähän seuraamista ja kokeiltiin ruutua.. Ruudussa mä olen selkeästi lähettänyt sitä aina samalta matkalta, koska lyhyeltä matkalta tehtävä onnistui, mutta kun matkaa pidennettiin se liikkui saman matkan ja jäi näin ollen ruudun eteen.. Seuraavalla kerralla sitten taas targetti mukaan ruututreeneihin ja matka kunnolla pitkäksi..

Viimeisenä oli vuorossa Siipi.. Tehtiin tunnaria, jossa ekalla toistolla se haisteli hyvin ja nosti oikean mutta kerkesi pudottamaan sen ennenkuin mä ehdin palkkaamaan.. No mä annoin uuden käskyn ja se nosti lähimmän  Yritettiin sitten ottaa alusta uudestaan liike, lopputulos oli se että Siipi lähti kuseskelemaan jonnekin ihan muualle.. No mä menin perässä ja murisin sille ja nappasin siitä kiinni kun se nuoli maata ja Siipi murahti mulle  Näköjään se sekoaa nykyisin täysin narttujen hajuista.. No mä raahasin sen sitten niskasta takaisin treenaamaan, mutta ei se suostunut oikein yhteistyöhön koko treenien aikana ja aika nopeasti mä luovutin ja paiskasin sen autoon.. Ilmeisesti meidän on turha treenata jos on liian hyviä hajuja..