Tänään oli sitten taas kolmosten kisat, missä Nopalla oli kolme starttia.. Kisojen jälkeen yleisfiilis on sellainen että hitto mä en enää koskaan mee kisaamaan..

Eka rata oli taas ihan katastrofaalinen, Noppa ei kulkenut yhtään, sitä joutui kiskomaan kuin kivirekeä perässä ja loppujen lopuksi se vielä lukitsi puomin seuraavaksi esteeksi ja säntäsi sinne keinun sijaan.. Toisaalta ehkä se hyllykin on parempi tulos kun nolla jumalattomalla yliajalla.. Kaveri radan jälkeen epäili oisko Noppa jumissa kun se hyppääminen näytti jotenkin vaikeelta.. No ens pe on hieronta että sen jälkeen kuulee taas onko koirassa fyysistä vikaa (oikeastaan mä melkein toivon että olisi, sen voisi  nimittäin hoitaa kuntoon, tosin kuin korvien välin)

Toinen rata oli meiltä ehkä paras, mutta sekin oli onnettoman hidas.. Aika monta kertaa mä kerkesin radalla miettimään että "missä hemmetissä se koira taas matelee".. Ratavirheitä ei tullut ja yliaikaakin maltilliset reilut 3 sekuntia.. Tosin ihanneaika ei ollut kovin tiukka..

Kolmas rata oli muuten samanlainen kuin toinen, mutta ehkä vielä pikkuisen hitaampi.. Tässä oli tiukempi ihanneaika, joten me ylitettiin ihanneaika yli 10 sekunnilla..

Eniten kisoissa harmitti tosiaan se että kun Noppa ei oo samanlainen kisatilanteessa kun mitä se on treeneissä.. Mulla ei ollut mitään tavoitteita ja melkein väittäisin että mä en jännittänyt radoilla, mitenkäään erityisemmin, mutta silti koira ei kulkenut.. Mä jopa tein ennen ekaa rataa sellainen rauhoittumisharjoituksen (siis itselleni), mutta se ei ilmeisesti toimi Nopan kanssa.. Mä vähän pelkään että Noppa stressaa sitä kaikkea ympäröivää kisoissa ja siksi hidastuu ja mulla ei oikein ole keinoja edes millä mä lähtisin sitä purkamaan.. Ehkä siis pitää vaan lopettaa..