Oltiin tänään ensin koko lauman kanssa 2,5 tunnin lenkillä ja flatit vaikuttivat lenkin jälkeen sen verran raadoilta että Rokki pääsi sitten agilitytreeneihin..

Tehtiin hyppyrataa, joten jouduttiin jättämään vain kepit väliin..  1-2 välissä ei ollut tietenkään mitään ongelmia ja mä olin tosi tyytyväinen siihen miten 4-6 väli sujui.. Radan suurimmat ongelmat olivatkin esteillä 8-10.. Mun piti varmistaa kasi ettei Rokki vaan juossut siitä ohi ja se aiheutti sen että mä tosi herkästi saisin rokin työnnettyä 9 esteen väärälle puolelle, jonka jälkeen se joko hyppäsi sen väärään suuntaan tai juoksi sen ohi.. Myös kympille vienti oli vaikea, sillä Rokki meinasi juosta päin pussin seinämään.. Se kun ei aina oikein katso eteensä.. Sen sijaan väli 11-16 tuntui menevän tosi nappiin, Rokki lähti nätisti takaakiertoihin ja 15-16 välissä mä taas tein valssin, jolloin se oli helppo lähettää putkeen.. 16-20 onnistui myös kahdella valssilla eli 18 ja 19 esteiden jälkeen, jolloin mä sain Rokin työnnettyä ekaan keppiväliin (pidemmälle se ei saanutkaan pujotella) 21-24 sujui myös hyvin joko valssilla tai persjätöllä 22-23 väliin..

Kaiken kaikkiaan mä olin tosi ylpeä Rokista, se ei hirveesti jallittanut mua vaan teki innokkaasti töitä ja tuli suht hyvin lähelle aina lähdöissäkin.. Vauhtia sillä on todella paljon..  Ja ainoa missä näkyi se että oltiin pari tuntia aikaisemmin palattu 2,5 tunnin lumihankirämpimisestä oli se että Rokki odotti suht nätisti ja hiljaa omaa vuoroaan seinässä..