Taas on ollut taukoa kirjoittamisesta.. Tässä välillä on tapahtunut sen verran että Siipi teki sen mitä kukaan ei enää uskonut (tai ainakaan mä en uskonut) ja nousi kolmosiin.. Taisi olla jopa startti numero 100 jolla nousu tapahtui..

Eilen sen sijaan oli agilitya treenaamassa Noppa ja Rokki.. Kouluttaja puuttui treeneistä, joka aiheutti vähyyttä myös treenaajien määrässä ja niinpä mulla oli Rokkikin mukana..

Ensin tehtiin Nopan kanssa rataa.. Valkoiset pallot harjoitus sujui ilman ongelmia, tosin parissa kohtaa muutettiin ohjausta että saatiin mutkat pienemmiksi.. Myöskään ongelmia ei mustissa palloissa ollut, muuten kun että omistaja tutustui rataan väärin ja vei koiran väärään päähän 6 putkea.. Lisäksi Nopan kanssa avokulma kepeille oli huomattavasti hankalampi kuin edellisen treenin kulma, joka meni ihan heittämällä

Nopan jälkeen tehtiin Rokin kanssa Valkoisia palloja esteelle 14 asti.. Muuten radassa ei suurempia ongelmia ollut, mutta pussin jälkeinen hyppy oli hieman (tai ehkä ei ees hieman vaan aika paljon) haastava.. Mä en vaan millään meinannut keretä juoksemaan niin että olisin kerinnyt ohjata.. Kun mun piti kuitenkin hieman varmistaa 2 hyppyä niin mä jäin auttamatta jälkeen kun Rokki syöksyi pussiin.. Muuten mä olin treeniin älyttömän tyytyväinen, ekalla kerralla yritin tehdä saksalaisen 9-10 väliin, mutta se selvästi aiheutti sen että Rokki meinasi törmätä muhun, mutta valssilla se sujui  Ja tosissaan Rokki teki virheettömästi koko radan, kunhan saatiin yhdellä kerralla mut juoksemaan riittävän kovaa