Tehtiin treeneissä Siipin kanssa allaoleva rataa, treenit sujuivat taas Siipimäisesti eli varmasti ja vanhuuden tuomalla verkkaisuudella.. Ohjaus 5-9 välissä ei ollut ensin sujuva, kun mä yritin ohjata keinun alapuolella ja tehdä takaakiertoina 7 ja 8 esteet.. Kun mä siirryn Keinun toiselle puolelle asiat sujui paremmin..4-5 välin viennissä putki ei houkutellut yhtään vaikka mä ohjasin esteiden yläpuolelta, keinu toimi hyvin ja sen jälkeen mun oli helppo lähettää se 7 ja sen jälkeen vetää se vasemmalla kädellä välistä ja heittää 8 ja sieltä putkeen.. Yllättäen myös kympillä oli ongelmaa, Siipi irtoaa selvästi huonoiten mun koirista ja mä yritin kääntää sen liian aikaisin eli siihen herkästi tuli kielto..

13 esteelle ei eka ohjaus onnistunut, kun mä peitin estettä, mutta sekin saatiin pienellä korjauksella sujuvaksi.. Rata oli tosin hieman erilainen kun kuvassa, renkaan jälkeen mentiin putken alapäähän (ja näiden esteiden sijoitus oli vähän erilainen) ja sen jälkeen uudestaan aalle Sen jälkeen 13 este samaan suuntaan kun kuvassa ja lopuksi vielä esteet 19 ja 20 jotka tosin olivat vähän ylempänä kuin tuossa kuvassa.. Lopussa ongelma oli 13 esteen kierto, missä mä en meinannut antaa koiralle tilaa..

Rokki oli myös mukana ja sen kanssa tehtiin hieman keppejä ja salaa A:ta ja puomia kun muut tutustuivat rataan.. Puomi ja A rupevat onnistumaan osana rataakin, tosin mä en vielä pääse liikkumaan ihan niin paljoa kun haluisin.. Eli sitä pitää vahvistaa..