Lauantaina oltiin Riihimäellä kisaamassa ja molemmilla oli kaksi starttia.. Jos radat ilmestyvät nettiin mä yritän liittää ne jälkikäteen tänne..

Ensimmäinen hyppyrata Siipiltä oli muuten tosi hyvä, mutta valitettava hylkäys tuli loppuradasta kun mä ohjasin hieman laiskasti ja koira livahti esteen välistä ja ehti jo suorittaa seuraavan esteen ennenkuin mä kerkesin korjata.. Mutta vire oli Siipillä hyvä ja vauhti kohdallaan..

Nopan ensimmäinen rata oli sen sijaan tosi järkyttävä.. Se leikki ja oli vielä ihan innokas ennen lähtöä, mutta sitten kun mentiin radalle se ei olisi halunnut lähteä edes koko radalle.. No mä vedin sitä perässä kaksi estettä ja nappasin hihnaan ja vein autoon.. Voitte arvata paljonko harmitti..

Toinen startti oli sitten agirata, Siipin osalta rata oli selkeästi hitaampi, en tiedä jotuiko vireestä vai eikö vanhus vaan jaksa enää kahta rataa.. Tuomarin käsi nousi A:lla, vaikka mun mielestä Siipi ottikin kontaktin.. Lisäksi yliaikaa tuli reilut 5 sekuntia..

Mä pitkään arvoin lähdenkö ees toiselle radalle Nopan kanssa kun eka meni niin huonosti.. No juteltiin siinä muutaman tutun kanssa ja lopulta ne ilmoitti että mä meen radalle ja ne hoitaa Nopan "kuumentamisen".. No koira ulos autosta ja hihna toiselle ja sit vaan leikittiin pallolla ihmisten kesken ja mä houkuttelin ja menin välillä piiloonkin.. Lopputulos oli se että koira kävi suht kuumana, oli kohtuullisen vauhdikas (ei tosin ihan niin vauhdikas kun treeneissä parhaimmillaan).. Itse rata oli puhdas, yksi ohjaus oli multa aika kökkö ja siihen kului aikaa.. Lopputulos oli n 2 s yliaikaa.. No ehkä mä vielä kisaan Nopan kanssa vaikka olin jo suunnitellut lainaohjaajaan kokeilua.. Niin ja kiitokset Lotalle ja Susannalle avusta