Tällä kertaa paikalla oli Rokin ja Siipin lisäksi Sira ja Lulu..

Ensin teimme allaolevaa rataa.. Siipillä ei jotenkin ollut paras päivä tänään, jostain kumman syystä sille ennen varmat välistävedot eivät meinanneet sujua, tuli mieleen että onkohan mun välistäveto tekniikka jotenkin muuttunut, kun viime aikoina ollaan treenattu niitä Rokin kanssa? Lisäksi mä yritin tehdä sylkkärillä pussiin heiton ja se ei toiminut ollenkaan, pakko oli tehdä siihen valssi.. Muuten ei radalla ongelmia..

Rokki sen sijaan toimi kuin unelma.. Välistvedot toimivat muutaman toiston jälkeen ja Rokki meni nätisti sylkkärillä pussille.. Puomille vienti sen sijaan oli vaikea.. Tehtiin myös ekaa kertaa pöytää ja se sujui myös hyvin ja mä pääsin hyvälle linjalle.. Rengas onnistui myös vaikkei linja ollut suora.. Kaiken kaikkiaan mä olin pirun ylpeä Roksusta..  Niin paitsi Rokki jätti vielä muurin tekemättä, ajattelin tehdä sitä sitten kun se saa tehdä maxi esteitä..

 

Sen jälkeen tehtiin vielä toista rataa.. Tässä rataversiossa Siipillä ei ollut mitään ongelmia.. Tosin 15-16 välissä se meni ekalla yrittämäll'ä suoraan kepeille, mutta kun tein ohjauksen vähän huolellisemmin se löysi oikean esteen.. Rokilla meni myös edelleen hyvin, pussin jälkeen se syöksyi sieltä ulos niin että kaari tuli isoksi ja vauhti tosi kovaksi 13 esteelle, jolloin 14 takaakierto oli vaikea.. Muutaman toiston jälkeen se oppi kääntymään paremmin pussista.. Rokilla sen sijaan ei ollut ongelmia 15-16 välissä..

Lopussa tehtiin vielä Roksun kanssa keppejä ja keinua, keinukin tuntui sujuvan hyvin, mä pystyin tekemään sen niin että itse hidastion keinun laskeutumista, avustaja ei oikein toiminut kun se oli liian kiinnostunut avustajasta..