Siipi kävi sitten toko-kokeissa tänään, tuloksena oli eka tulos voittajasta, tosin ei se tulos mitä toivottiin..

Paikallamakuu meni ihan kohtuudella, vähän hidas maahanmeno ja vino makuuasento rokottivat yhden pisteen, tulos 9.

Seuraavaksi oli vuorossa tunnari, valmisteleva osuus meni hyvin, tosin tuomari kokeen lopussa huomautti siitä että kun kääntyy koiran viereen ei saa sanoa odota käskyä (mä oon aina sanonut enkä tiennyt tätä) Valitettavasti sitten kapuloilla Siipi nosti väärää kapulaa hieman ja toi sitten oikean.. Tää ei oo mitenkään Siipin tapaista ja ohjaajaa ärsytti aloittaa koe nollalla..

Ruutuun lähetettäessä Siipi ajautui väärään paikkaan nuuskimaan ja vasta parilla lisäkäskyllä mä sain sen ruutuun. Tuomari antoi tästä säälistä 5 pistettä. Jälkikäteen tajusin miksi Siipi meni sivuun ruudusta, se nimittäin hakeutui tunnarin tekopaikalle, pitääkin treenata niin että tekee tunnarin ennen ruutua, jotta tohon voi treeneissä puuttua..

Seuraaminen oli alussa hyvää, lopussa mentiin suoraan kohti hyppyestettä ja mua pelotti että Siipi lähtee tekemään hypyn. Siipi ei onneksi tehnyt hyppyä mutta kyttäsi sitä niin että kontakti ja paikka hävisivät, Tulos 7.

Hyppynouto on yleensä meille helppo liike (lopun perusasentoa lukuunottamatta), mutta nyt Siipi jostain syystä kiersi esteen paluumatkalla, tulos 0.

Luoksetulo oli mun mielestä hyvä, pysähdykset olivat upeita, välit mentiin hitaalla laukalla, ainoa ongelma oli hidastus käyntiin ennen sivulletuloa, Siipi kun tulee huonosti sivulle, arvosana tästä 9.

Kaukoissa oli vähän säätöä, itse vaihdot olivat säntilliset ja Siipi ei edistänyt yhtään. Eka nousu vaati kaksi käskyä, lisäksi kun se nousi istumasta seisomaan se painui takaisin istumaan ennenkuin tuli seuraava käsky, tulos tästä 8.

Metallinouto oli riittävän vauhdikas, mutta palautus oli taas hieman ongelmallinen. Siipi jäi seisomaan mun eteen (pitäisi palauttaa sivulle), josta mä sitten otin kapulan ja sitten se meni kiltisti sivulle. Tuloksena 8,5

Viimeisenä oli vuorossa istuminen seuraamisen yhteydessä. Seuraamisosuus oli aika huono, mutta istuminen onnistui, tuloksena 9.

Kokonaisvaikutuksesta saatiin 8, liikkeiden väleissä on edelleen hieman ongelmaa, Siipi haluaisi sinkota moikkaamaan liikkeen ohjaajaa ja mun pitää käskyttää sitä aika paljon..

Pisteitä tuli siis yhteensä 204 ja III tulos, tällä tuloksella sijoituttiin myös kolmanneksi kokeissa. No seuraavat kisat on 3 viikon päästä ja nyt mulla on kyllä ideoita mitä pitää treenata..