Saviojan Anne oli taas kouluttamassa meitä ja pitkästä aikaa myös Siipi pääsi treenaamaan, kun kaveri oli poissa..

Rata oli kuulemma hankala kolmosten hyppyrata, tosin noi mun koirat ei tajunnut että sen pitäisi olla hankala  Eli molemmat tekivät heti ekalla yrityksellä nätin radan.. Nopan kohdalla Annen piti jopa hetki miettiä ennenkuin se keksi mitään parannettavaa.. Nopan kanssa tehtiin ekalla radalla lähinnä persjättöjä jotka siis sopii sille hyvin kun se ei oo mikään maailman nopein ja näin sille saa vauhtia.. Tokalla kertaa vaihdettiin persjättöjen tilalle whisky? käännös ja poispäinkäännös (jos mä nyt muistan oikein noiden nimet) ja silti sujui.. Tällä kertaa myös vauhtia löytyi riittävästi.. Lopussa tehtiin vielä sama rata toiseen suuntaan ja edelleen vauhti ja into löytyi ja rata sujui.. No nopan kanssa on helppo tehdä kun se ei oo mikään liian tykki´, se on tosi kuuliainen ja hakee hyvin esteet..

Siipin kanssa tosiaan eka yritys oli hyvä, tosin se ei meinannut ensin lähteä tekemään mun kanssa töitä, mutta kun päästiin liikkeelle se eteni hyvin.. Anne puuttui Siipin pujottelutekniikkaan, mä jouduin vedättämään sitä niin että vedän köysilelua maassa jotta saatiin Siipin nenä alas ja tekniikka paremmaksi.. Lisäksi mä sain tehdä haaraperushyppyä ja kiljua samalla kun Siipi pujotteli (sekin sai lisää vauhtia aikaiseksi ilman että mitään virheitä tuli) Kun taas tehtiin rata toiseen suuntaan Siipillä ei enää virta riittänyt.. Se haahuili hieman ja eteni tosi hitaasti.. No ehkä meidän vanhus ei jaksa kuin yhden yrityksen..