Oltiin taas Nopan kanssa Annen agilitytreeneissä..  Jotenkin must tuntui että mä olin ihan jäässä alussa, mutta loppua kohden ohjaus sentään parani.. Radasta piti valita valkoiset tai mustat pallot, me valittiin valkoiset..

Eka ongelma oli vienti puomille, siinä piti ottaa Noppa vastaisella kädellä hieman haltuun niin silloin ,linja kääntyi nätisti puomille.. Puomin jälkeen reitti kepeille oli hankala, tai lähinnä siinä oli hankalaa saada pieni kaarros ilman etä vauhtui hyytyi.. Parhaiten mun mielestä toimi se kun mä ensin jaakotin 4 esteelle ja kun koira oli kääntynyt jatkoin ohjaamista kepeille keppien oikealle puolelle itse tähdäten..

Myös 9 putkeen oli vaikea koira saada kun mä ensin yritin ohjata niin että koira oli mun oikealla puolella, mutta kun vaihdoin ohjauksessa koiran vasemmalle niin pystyin peittämään A:n..

Seuraavassa pätkässä mun piti vedättää koiraa kunnolla jotta liike saatiin säilymään.. 11 esteen ohjasin leijeröiden sen 13 esteen takaa (tosin kulmat oli treeneissä ehkä hieman eri) ja sen jälkeen siirryin 12-13 esteen välistä ja tein persjätön matkalla 14 esteelle..

15 putkeen lähetyksessä ei ollut ongelmaa.. 16-18 välit tein takaakierroilla jotka sujuivat kunhan olin oikeassa ajassa.. A:n koira löysi taas hyvin..

Lopuksi tehtiin vielä koko pätkä vauhdikkaasti ja virheettömästi..