Kisojen jälkeen lähdettiin Siipin kanssa korjaamaan kisoissa ei onnistuneita liikkeitä.. Mukana oli myös pikkupojat..

Siipin kanssa aloitettiin ruudusta, taas se selkeästi hakeutui sivuun ruudusta ja häiriintyi esim. pihassa olevista roskista.. eli lisää vaan treeniä ruudun suhteen..

Kaukoja tehtiin myös, yllättäen se teki myös treeneissä sen oudon asian ja ei noussut maasta istumaan, no mä kävin nostamassa sen ja sen jälkeen kaukot sujuivat muuten hyvin, mutta se meidän perusongelma eli edistäminen seisomisesta istumaan mennessä esiintyi ajottain..

Noudoissa oli tosi hankalaa palautusongelmaa.. Selvästi kisoissa se että mä en pystynyt korjaamaan noudon loppuasentoa vaikutti seuraaviin treeneihinkin.. kisoissa on kuitenkin 3 eri noutoliikettä.. No hetken taistelun jälkeen saatiin tilannetta parannettua, mutta hermot meinasi mennä..

No kun mä en jaksanut enää vääntää Siipin kanssa kävin hakemassa Nopan autosta ja vääntäminen ja turhautuminen vain lisääntyi.. Mä olin päättänyt kokeilla Nopan kanssa uutta palkkaustapaa.. Eli jatkossa sillä on kentän laidalla kissanruokaa muovirasiassa, jonne mä vapautan sen aina kun se tekee hyvin töitä.. Ongelma vaan oli se että se ei tehnyt töitä.. Eli seuraamisessa se edisti kun mentiin kohti purkkia ja jätättin toiseen suuntaan mennessä.. Luoksetulon pysäytys ei myöskään onnistunut, kun se ei suostunut tulemaan luokse kunnolla jos purkki oli takana ja sit taas jos purkkia kohti tultiin se ei pysähtynyt.. hermot meinasi edelleen mennä, mutta loppujen lopuksi saatiin jotenkin onnistuneet suoritukset ja voitiin vaihtaa koiraa..

Rokin kanssa sen sijaan sujui.. Nyt palkattiin lelulla sekä maahamenosta että seisomisesta ja se selvästi vaikutti nopeuttavan liikkeitä.. Myös seuraamisessa saatiin virettä parannettua lelulla, tosin ehkä seuraamisessa paikka hieman huononi.. Ehkä seuraamisessa kannattaa käyttää molempia palkkoja..

Lisäksi otettiin uutena liikkeenä luoksetulon pysäytystä, jonka Rokki oppi hetkessä.. Mä pari kertaa heitin pallon kun se oli tulossa luokse ja sen jälkeen tein valeheiton ja tuloksena täydellinen pysähdys.. Ainakaan vielä luoksetulovauhti ei yhtään hidastunut vaan se on edelleen erittäin nopea..